Deň 2.

21. června 2017 v 6:06 | Mia Sunny |  What I eat today

Raňajky: káva, 0.5l voda+citrón,jogurt,mrkva
Obed: syrová omáčka+cestoviny+kuracie mäso (malá porcia), káva , 0.5l voda
Večera: cestovina,káva 2x, 0.5l voda

Cigarety: 2 :)
Cvičenie: 20 min joga, 30 Days shred L1D2, strečing
Iné: l-carnitine 10 ml, 1x syneprine

Od včera skúšam doplnky stravy na redukciu hmotnosti.. aby som bola uprimna musim povedat ,ze som voci tomu dost skepticka,nieco som si o tom zistovala (taka moja mensia samostudia) a rozhodla som sa pre syneprine a l-carnitine pred cvicenim. Celkom ma tema "doplnkov vyzivy" nadchla da sa povedat .... tak a kto to dokaze lepsie zhodnotit nez ten kto to vyskusa a dokaze to na sebe objektivne zhodnotit vsak?

P.S.:Zaujimalo by niekoho zhodnotenie po 2 tyzdnoch aj s mierami a váhou?

Mia

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ABS M. ABS M. | Web | 21. června 2017 v 9:35 | Reagovat

Koukám, že počíteční váhu máme podobnou.. Ty jsi ale už udělala obrovský kus práce. Gratuluji ke shozeným kilům. Jen tak dál.. Ikdyž, záleží na tom, kolik měříš. Jestli třeba  170 cm, tak už raději stop! :D

2 Alice Alice | Web | 21. června 2017 v 10:02 | Reagovat

Doplňky stravy na hubnutí fungují, ale samozřejmě je musíš brát s rezervou. Pokud bereš před cvičením nějaké spalovače a tak, tak ti to rozhodně pomůže :-) Držím palce, jen tak dal!

3 da-sulin da-sulin | Web | 21. června 2017 v 11:00 | Reagovat

l-carnitine beru taky před cvičením, normálně nepustím ani kapku potu ale s carnitinem ze mě leje :D takže osobně si myslím že to účinek má jen nezapomínat doplňovat tekutiny :D držím palce! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama